!!

Jag ska!!
..
de kmr nån gång idag

Godmorgon! (?).. Asså jag svär, jag vaknade för tio minuter sen och la mig klockan elva, ftw? Är fortfarande i choktillstånd, men är hyffsat pigg ;) hhaaha nä men. Aja. (emily jag är lite förkyld :c) Idag måste jag hitta på nått me nån/några, för det är ju världens bästa väder! whohoo! VÅR! Sen ikvl klockan 7 är det tjejkväll hos Jossan :). Och imorn majbrasa.. Då ska jag va me Eve H, (stina,em och tova ni skulle väll t campus?) och kanske nån fler? Men måste klä på mig och fixa mig osv, för mamma ropar att jag ska komma ut och hjälpa henne, för vi ska sätta upp studsmattan! ahaha, hoppas det är lika kul som förra året.. omg. äh känner mig helt flamsig så ni får ett stort A i svenska iaf ni lyckades läsa vad jag skrev, och fatta innehållet! ;)
random slumpad bild från julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: