Hallå;)

Idag har jag varit på skolan (kanske ni inte visste;)  vi har haft våran "dansuppvisning" och det var väll kul;) Efter skolan var jag, Eve B, Nimo, Josse, Amanda, Tova, Stina, Emily och marre vid nydalasjön. vi kollade på ett "spökhus" eller det var lite läskigt. men inte så... Amanda var panikslagen hela tiden, haha;) Vi var också vid kyrkstugan och var där. Emily och Stina badade sina fötter (eller mer korekt, vaderna) i sjön. Iskallt, men de får skylla sig själva, haha. Jag skulle ta med mig kameran, men den var urladdad. Josse tog med sin och fotade lite, men även den blev urladdad. Hon kanske lägger upp bilderna hon lyckades ta:) Och ikväll kanske vi ska de på film eller något sådant. Nu är lyssnar jag på musik, och nördar tfm;) men herrå alla glada!
Två bilder jag är ganska nöjd med:)

Kommentarer

Finfina Bilder!! :)

Säger samma som evelina :)

jättefina bilder!

Haha, tack<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: