skojjsiiig daaaaag ;*<3

överspeedad rubrik.
Heeeeej! ;) dagen börjades med att ta bussen ner till stan med mamma, becca, Julian och Mio. Jag letade först och främst efter ett par byxor. Min har börja pajja, o ja har ju bara "ett" par. (det vita paret är som bara reserv reserv)
men jag fick inte med mig nått sånt hem, utan en jeansjacka. :) ♥ Sen vart de lite stressigt eftersom att jag eve b, eve h, emily, nimo, jossan och stina skulle mötas på skolan klockan ett (och jag kom sent höhö). Men när alla hade kommit så cyklade vi vidare till kärleksviken där vi satte oss ned och fikade. Alla hade med sig kakor osv och så bjöd vi varan;) men det som var så fint väder igår och imorse! Då vare piss vid ett :s jag svär att (iaf jag och nimo) höll på att frysa ihjäl:s men annars hade vi kul :D menm vi var inte där så jättelänge, för jag fick en smått dampattack av kölden så vi cyklade vidare till Stina som hade ff och inte bara det! även varmt och skönt inomhuuuuus<3 sen så där tittade vi på film osv. Filmen hette typ easyA elr nå:]<3
är på skoldatan så kan inte överföra bilderna från mobilen, för de e nå skumt me de men aja. ni kan ju få en bild från min halft dåliga kamera :D höhö, ja venne om bilden/bilderna är från igår eller idag men..
Okej - 1. bilderna var från igår
2. bilderna var inte så fina/roliga att kolla på..
tjobre:]

Kommentarer

Lägg upp bild på jeansjackan!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: