Ängel<3

Eftersom att Marlene tvingar även mig att blogga får jag väl göra det.
För stunden sitter jag och läser förlorad ängel för typ stjätte gången. Det är ett riktigt boktips! Ettan heter Fallen ängel, Förlorad ängel är tvåan. De är skrivna av Becca Fitzpatrick. Böckerna handlar om Nora, en helt vanlig student, som är bästa kompis med Vee. Men en dag måste de byta plats på biologilektionerna, och då hamnar hon bredvid den nya killen, Patch. Han vet nästan allt om henne, på ett ytterst skrämmande sätt. Och som sista meningen på baksidan av Fallen ängel lyder: "Men när sanningen om Patch börjar gå upp för henne är det för sent för att fly..."
Annars lyssnar jag väl på musik, Avril Lavigne<3

Kommentarer

den e asbra! :D har du läst tvåan också?:)

Det är den jag sitter och läser nu. Förlorad ängel är tvåan, Fallen ängel är ettan xD

tova: ok:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: