ingenrubrik

 
jadu asså hej jag ba tja ^ (fuul)
 
Idag: Veckans jobbigaste dag. Tisdag. Ja, om ni inte visste vilken dag det var idag. uHURHRUHRUh VI slutar 15.45, och så har vi no, matte, svenska, lunch, so och slöjd. (vi fick träslöjd igen..) hur kan dom ha lyckats klämma ihop 3 pass på rad bara sådär? Aja, najs dag annars. På slöjden började jag med ett kakfat :pPpPpPppP lägger upp bild sen om ni vill se? ;)
iaaf..  shooppingen fr igår är uppe på min blogg :)
Nu saknas bara björnmössan jag såg på intersport.. i märket peakperformance... för 600 kr... <33 vart kär i deeen<3 sen när jag har "övriga pengar" (sparar ju till mössan!!) så ska jag köpa en ny mascara, och innan mascaran så  ska jag kansek köpa en väst, har ju köpt en kofta som jag isf ska ha under och så ska jag ha den tills det blir för kallt. Hahah doc är västen från h&m barn. ahaha men whatever? ,p den ser iaf ut såhär:
Fast deet är vit, eftersom att det inte fanns nån annan färg!!! fast vit va ganska snyggt men asså blir ju smutsig så fort osv. ska knsk på stan på lördag igen så då kan ja ta en bild med den på. ser mkt bättre ut i verkligeheten ;)
 
sen så:
 
 
(hitta ingen bild på byxorna lr mössan) juste, hitta ju ett par byxor me ;)
 
bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: