Jadå

Inte bloggat på min elr denna på ett tag. Tänkte blogga förr men då skulle jag dra till norsträske me willä o segt internet där. De va iaf grymt, vi kolla på the ring 2 i tio min sen stängde jag av den, fyfan. Och vi såg på battle of the idiots två gånger, vi hade exakt ingeting att göra. O vi sov ju i tält och de va grannen som snarka hela jävla natten jag blev typ självmordsbelegen. Så jag vakna sex tog denna söta bild på willä o somna om. Men Iaf så fyller lilllinus år idag, 14 år. Grattis grabben:D o jag o jasse älskar ju han så mycket så han fick dessa fina presenter!
(tog en annan oxå men då skulle han nog döda mig om ja la ut den. Tillochmed hans föreldrar skrattade;p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: