Sa jag att jag hade tråkigt?

Tagen av Amanda x3

HAR DU:

Ett förhållande: Nope
En bästa kill-vän: Nee
En bästa tjej-vän: Jepp
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ehm nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Njae, tror inte det
Fått ditt hjärta krossat: Kinda...
Skrikit åt en lärare: Tror inte det...
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nope
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ehm jag minns faktiskt inte
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nee

 

DAGENS:
Klädsel: Svarta jeans, t-shirt med texten "Enyoj life now, this is not a rehearsal", svarta sockar :3 
Frisyr: Utsläppt
Vill ha: Choklaaaaaad<3
Drog: Datorn duh
Saknad: Min katt Lissa ;C
Köp: Tror inte jag har köpt ngt idag...
Attityd: Trött, förskyld... men annars happyyyy<3
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången imorse: Oh goddamit

 

FÖRSTA
Vän: Trooor det var Amanda
Kärlek: Det var nog antingen walter eller marcus

Husdjur: Linus<3

Semester: Grekland
Konsert: Någon Amanda Jenssen 
 

SENASTE
Personen som sms:a: Maria
Personen som du kramade: Tova tror jag
Personen som ringde dig: Pappa
Personen som du ringde: Pappa
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Venne:s
Bilfärd: Idag till skolan(försov migxc)
Filmen du såg: Brave för typ en halvtimme sen:3
Gången du grät: Igår
Måltiden: Pannkakor


SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: Kanske, skulle ifall vara fett roligt<3
Våga hoppa bungyjump: Oh god no
Kalla dig själv lycklig: Jadå det tror jag väl
Kunna gråta över en kille: Mhm
Kunna gråta över en tjej: Jepp
Ljuga för någon: Beror på vad det handlar om och för vem...
Kunna springa 50mil: NEJ

 

 

VAD:
Gör du just nu: Spotify<3
Ska du göra imorn: Skola, stan(trorja) + kanske minijulafton ifall alla hinner bli friska<3
Säger du till dig själv när allt känns svårt: You can do it<3
Har du med dig in på bion: A frieeend, godis, dricka, mobilen + pengar
Är det för färg på dina byxor: Svarta
Är det för väder hos dig just nu: Snöigt:3
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Ögonen och heh håret faktiskt
Vad skulle du göra om du vann på lotto: Ifall det är mycket pengar lägga undan det på ett sparkonto i guess...

 

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. T-shirt
2. Svarta Jeans
3. Svarta sockar
4. Heh filt:3

5. Röda hörlurar
6. -
7. -

 

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Naej
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?: Aa, det tror jag
Använder du huvtröjor: Ifall jag hade någon ja...
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: Två till hål i öronen:3

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Samma;)

 

 

VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång<33

Sommar eller vinter: Sommar, alltid! Fast jag gillar ändå julen...:3
Vilken ålder har varit bäst?: Haha, typ när man gick på dagis, det var nog awesomex3 Fast annars är det nog 14:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: