yeahj nimo :DD

 
 whiho, disco.
----
sitter med mio just nu, vi har bakat cupcakes :D (jag hatar cupcakes, smakar äckligt och går inte att göra, men becca och julian bakade sens tack dom på julpyssel på mammmas jobb och dåf ick ja ta vöer.... hade hellre bakat pepparkakor..) och jag behöver plugga musik NU!  har prov imorn och aa... har inte ens hittat all fakta om evert taube. inte kul att ha prov i musik, då provet handalr om visdiktare. asså världens mest tråkiga sak!? efter soproven då.. annars är det fintfint med mig ahaah, engelskaredovisningen gick asm, typ, och aa.. typ hela klassen stack på curling, men jag hängde inte me (och några andra killar i kalssen), och aa.. för de ksotade 50 spänn och ja behöver allt jag har och ja tkr de ser så trkigt ut ahha x) men aja. och jag är less på nolia </3 nu ska jaaaaag.. AHA NU VET JAG :D .. plugga. -.- ↔ @@@£33¤¤#%&"
 

Kommentarer

Haha jag va inte heller me på curlingen! :)

Svar: hahah vet sry glömde skriva (men tänkte på de) <-- men lägger till sen .3 - M
EvelinaB,EvelinaH,Josefine,Marlene,Michaela,Tova,Emily,Nimo,Amanda, Stina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: