2 inlägg i rad..

Nu måste jag ju göra två inlägg i rad, eftersom att ingen annan bloggar!
 

Imorgon ska vi åka hem, eller ja, vi åker färjan till uppsala och sover en natt på hotell, sen den 3 så åker vi hela vägen hem.
och jaa.. har inte så mkt mer att skriva?:)
här i gotland har jag iaf köpt en tröja (jc 129), ett par skor (sporthuset, outlett 99 ord 299), tuptoppsak (lindex 99), spetslinne (sporthuset, outlett 39 ord. 199)
aa..:) bilder kommer när jag kommer hem antingen här eller på min blogg, men och så kommer det ju en jättebildbomb på min blogg, eftersom att det är så himla trögt att ladda upp bilder här borta, så aa.. dom kommer sen. Har ju lyckats läggga upp hyffsat många bilder på min blogg doc. :)
 
ego ↓

Kommentarer

Skiiiitsnygg bild:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: