Bussen

Nu sitter jag och har det tråkigt. Jag sitter i bussen från Luleå till Umeå. Jag har varit i Luleå och hälsat på mina vänner. Min kompis konfirmerade sig i helgen, så jag skulle överrqska att jag kom, Men det blev lite problem på vägen... Inatt sov vi på studsmattan. Det gick ganska bra. Men det var hur mycket mygg som helst. Jag blev biten mland annat på ögonlocket... Så mitt ögonlock är lite svullet, vilket inte är så jättekul:/ Vi har även varit på stan. Jag köpte ett linne. Inte så mycket mer. Men det har inte varit någon värme alls i Luleå. Så jag hoppas att det är bättre i Umeå. Som sagt så sitter jag i bussen i fyra timmar framåt. Som tur har de internet på bussen...:) Aja hejdå, nu ska jag fortsätta att ha tråkigt... 
Denna buss åker jag i just nu:) Ha det gött!

Kommentarer

aj lajk tat buss! :D

^ ohh bra engelska


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: