Trolololo

Ops... Ehm, jag har haft en sommarlovs paus i bloggandet om ni undrar, och tja, nu måste jag tydligen skriva så here I go~
Igår åkte vi till Jossan för att lämna hennes present, men hon kunde inte vara med oss efteråt eftersom hon skulle vara med sin kusin och lillasyster, så resten stack till dagiset där vi stannade och gungade och åt äpplen. Btw Emily, jag har fortfarande ont i mitt öga -.-
Jag är hemma helt ensam nu och har varit det i två dagar eftersom resten av familjen spenderar sin tid i stugan och min storasyster är i Italien. Så jag äter resten och sover ensam och ryckter till vid minsta lilla ljud på natten... Men annars är allt braaaa, faktiskt riktigt skönt att vara ensam hemma ^^
För två veckor sedan var jag på hundläger på andra sidan sverige med Maria och Victoria och det var jätteroligt (förrutom att jag var tvungen att stiga upp kl 07:30 i åtta dagar TT^TT) Jag äger ingen egen hund så fick en lånehund istället. En border collie som hette Gemma^^

Kommentarer

Vilken söt hund! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: