dagen

^ min första tävling, tyyyp..
Chilldag idag, som typ vanligt nuråå;) fick c på matteprovet (vg) och borde vara nöjd men det är jag inte, haha. asså när man har a b c d e f och typ får c, så ser det ut som att det är jättedåligt eftersom att man har b och a kvar typ, eller aa. Det nya systemet får en att tro att man får sämre betyg än vad man egenlitgen får ;) fast a, med det nya betygsystemet så är det svårare att få bra betyg, bajs för det. Men nu ska jag nog gå ner och äta en bulle, mohho<3 vart så svärsugen, och imorgon ÄR DET SISTA RIKTIGA SKOLDAGEN!<33 och så blire typ tivoli imorn, om ni inte redan läst det på min blogg. grattis till eve h som bloggat ;) kan nu nån annan blogga? eve h- mvg, vill inte nån annan ha mvg? ;) retard jag är.;)
efter jag ätit bullen ska ja, okej.flkglfkh. så ska jaaag.. ja vet inteee. juste, F*CK! glömde att ta med mig min slöjdbok hem, han inte göra klart utvärderingen och det var sista slöjdlektionen idag, så ja skulle ta hem och göra den nu då och sen ta me den imorn, och så glömmer jag den! @@@@@@ får väll göra de på en rast imorn, fmlfmflmflfffufuuuu. amanda du glömde inte va? ;)
aja, herrrrrrååår

Kommentarer

Jag fick ett e....var nöjd(:

Utvärdering :S...lycka till<3(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: