^^^^^^^^^^

Har så sjukt sjuukt tråkigt ;(
Vet varken vad ja ska skriva(eftersom jag inte gjort nått) eller vaad jag ska göra@@@
Hur ska jag klippaaaa mig?
--->www.maarlenez.blogg.se<---

upd:


Upd2.

Var ute och sprang lite sådär 4ever alone, men aa, nu ska jag fika, sen duscha och sist men inte miiinst, plugga matte. eftersom att vi hade nå sjukt skumma gymnasiettet förra veckan är alla prov osv försenade (matten asså) så då blire b delen i statestik imorn då sen så blev ju hela matten försenade så då måste alla plugga hemma för att ingen är klar med röd kurs, och man måste kunna det som är på röd kurs, för b delen i matte är röd kurs osvosv förvirrat inläggen jaja, nördar tfm just nu, men somsagt ska ja fikkkkaakakka damp. Och imron efter skolan ska ja ju klippa mig så KOMMENTERA GÄRNA INLÄGGET på maarlenez.blogg.se så ja vet. men det blir nog lite toppning sen v form då, men aa. Ska cykla t frissan så hoppas nån följer mig så slipper ja va alone där me ;) säger väll godnatt nurå eftersom att jag inte kommer blogga nå mer ikv, har inte tiid. btw gör såhär "upd" ist för att göra miljoners inlägg av mig.

Upd3.

7.07.Goooodmorgon. Kan typ all matte osv, och klippningen är kl 4 som antingen väntar man nånstans innnan man cyklar dit eller så far man dit och gör nått där medans ;) Men ville bara uppdatera en snabbis? btw hopppas ni ser att det är uppdaterat;) asså att ja skrivit mer i inlägget, så ni inte miisssar de! ;)

Kommentarer

Hahahah

"Upd"

"Upd 2"

"Upd 3"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: