Hej!

Kom hem från Stockholm i söndags. Ha har haft det grymt!!;) Om det bara inte var så mycket myggor...
Och imorgon är det SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!LÄÄÄÄNGTTARRRRR!!!!!!!!!!! I sommar ska jag faktiskt skaffa hund!<3 Kollade på hundrana igår, och hur söta var de inte?! På skala fråna 1-10 =11!! Dirket när jag klev in i buren kom de fram till mig och började gnaga på mina skosnören...;) Sedan ska jag inte göra så mycket mer. Chilla med de bästa!<3
Herrå!!!
Det var en bild från min systers digitalkamera. Glömde min kamera:( Så det är inte lika bra kvalla på henner;)
på mina skosnören...;) Sedan ska jag inte göra så mycket mer. Chilla med de bästa!<3
Herrå!!!
på mina skosnören...;) Sedan ska jag inte göra så mycket mer. Chilla med de bästa!<3Herrå!!!

Kommentarer

söt hund <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: