Musik<3

Jaha, det blir väll lite bloggning här då;)
Idag har vi haft en ganska chilldag!Förutom BIP-testet... Men, men. Det gick ganska bra;) Sedan när jag for hem så skyndade jag mig för jag skulle cykla till Östra Gymnasiet för att spela Saxofon<3 Det var asroligt idag! Vi (jag och min lärare) spelade "I feel good" av James Brown och "see you later alligator" av någon. Det finns så mycket versioner. Så ja.. Men det är i alla fall roliga låtar att spela. Och de är inte häller så svåra;) Men sedan när jag cyklade hem fotade jag lite. Sedan skulle mina småsyskon typ ha en klassfest och då skulle familjerna följa med och grilla sedan var vi tvungen att sticka. Men det var inte så jättekul... Fotade lite. Det var kuuul! Men sedna har jag inte gjort så mycket. Just nu lyssnar jag på musik. Ur högtalarna kommer joshua radin. Grym! Om man nu gillar sådan musik...;) Det är inte jazz, det är typ lite soft musik. Fast det är ju Jazz också, men det är i alla fall inte jazz;) Gitarr, trummor och bas är typ den vanligaste instrumenten i låtarna av Joshua Radin. Men han är i alla fall bra!!

Älskar den här sista låten! Asbra!!<3 Den är vääldigt lugn, men superbra!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: