Örebro

Vet att jag itne har bloggat på denna blogg på ett tag, ska försöka skärpa mig. Iaf så har jag varit i Leksand i några dagar på läger med Willä o Carro. Det var kul för man hade inget att göra, men vi låg bara i sängen o dryga hela dan o kolla på film. Men på väg hit till örebro så sov vi alla i biln. Willä i mittn o jag o carro sov på han axlar, o jag vakna av att willä hade tagit upp hela min kudde. Men sen så kunde vi inte somna om efter bi vakna allihop så vi roade oss med gul bil leken. Och tack så grymt till willä för har fått två plågsamma blåmärken. Orkar inte lägga upp alla bilder från helgen, lägger upp ngra stycken resten kan ni se här.

Kommentarer

Naaaajs!:)
Haha snygg sista bild;)

HAhaha, tack:D

ahahah fett najjjsss!!
stackars liten pojke!!! får tjejbaciller!!! eeww!!

sjukt fin du va på näst sista bilden <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: