Stackars fötter<3

Hej hej. Egentligen vet jag inte vad jag ska blogga om, men Marlene lär väl döda mig om jag inte bloggar.. xd
Jag har inget för mig, borde sätta mig och plugga till matteprovet imorgon, men tar mig aldrig ifrån datorn. Oj vad jag är duktig<3 Har funderat på att starta en egen blogg, som jag typ skriver berättelser och sånt i, för ja, jag älskar ju att skriva, men vet inte riktigt om jag vill. Det finns en risk att folk kopierar mina noveller och använder de som sina egna, och det vill jag absolut inte att det ska hända. Så ja, är inte säkert att jag startar en egen blogg. ^^
Idag ska jag bara slappa och plugga (förhoppningsvis), sen får vi väl se vad som händer.
Nu fryser jag så mycket om fötterna så ska hämta mina tjocksockar. Så ja, ha en bra dag!<3

Kommentarer

man kan lägga in nån kod så att det inte går att "kopiera" från bloggen, men man kan ju alltid skriva av men aa.. tror inte nån gör de :3 dom får ju som bara tips, osv. Och om dom tar nån idé från dig så måste dom ju tycka det är bra :) sen så har ju förtfattare typ alltid tagit ideér och handlingar från andra böcker osv osv ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: