10 dagars grej.

Alla ska välja en 10 dagars grej, så att alla bloggar minst 1 gång per dag! :D<3 har letat rätt på några, och det är bara att välja en:
Dag 1 - Fem saker om mig.
Dag 2 - En bild på mig och mina syskon.
Dag 3 - En resa jag aldrig kommer glömma.
Dag 4 - En bild på dagens outfit.
Dag 5 - Någonting som får mig att le.
Dag 6 - En ny bild på mig själv.
Dag 7 - Min släkt.
Dag 8 - Någon/några som alltid kommer finnas i mitt hjärta.
Dag 9 - En som jag saknar.
Dag 10- Mina 5 senaste bilder.
Dag 1 - Fem saker om mig.
Dag 2 - En bild på mig och mina syskon.
Dag 3 - En resa jag aldrig kommer glömma.
Dag 4 - En bild på dagens outfit.
Dag 5 - Någonting som får mig att le.
Dag 6 - En ny bild på mig själv.
Dag 7 - Min släkt.
Dag 8 - Någon/några som alltid kommer finnas i mitt hjärta.
Dag 9 - En som jag saknar.
Dag 10- Mina 5 senaste bilder.

Dag 1: En nytagen bild på dig själv
Dag 2: En bild på något du älskar att göra
Dag 3: En bild på dig och en kompis på din skola
Dag 4: En bild på någon du saknar
Dag 5: En bild på outiften du hade på dig idag
Dag 6: En bild på något du gillar att göra på sommaren
Dag 7: En bild på ditt/dina husdjur
Dag 8: En bild på någon du ofta är med
Dag 9: En bild på ditt favorit smycke
Dag 10: En bild på dig när du var liten

Dag 1- En ett år(eller mer) gammal bild på dig och tre saker som har förändrats med dig sen dess.
Dag 2- Någon/något du saknar.
Dag 3- Fyra personer du inte skulle klara dig utan.
Dag 4- En bild på det godaste du någonsin ätit.
Dag 5- En förebild
Dag 6- Om du fick vara precis vart du ville just nu, vart skulle det vara?
Dag 7- Din bästa vän
Dag 8- Vad vill du uppnå med din blogg?
Dag 9- Din drömresa
Dag 10- Vilka tre saker skulle du ta med dig till en öde ö?

Dag 1: skriv 10 saker om dig
Dag 2: skriv 9 saker du skulle vilja göra i ditt liv
Dag 3: skriv 8 saker du är intresserad av/hobbies
Dag 4: skriv 7 saker du är rädd för
Dag 5: skriv 6 saker du drömmer om
Dag 6: skriv 5 saker du gör varje dag
Dag 7: skriv 4 minnen du aldrig kommer att glömma
Dag 8: skriv 3 saker du stör dig på
Dag 9: skriv 2 saker du önskar att du kunde göra
Dag 10: skriv om 1 person som betyder mycket för dig

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
2. Vad gjorde du för ett år sedan?
3. Fem snacks du gillar:
4. Fem sånger du kan hela texten till:
5. Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär:
6. Fem dåliga vanor:
7. Fem saker du gillar att göra:
8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
9. Fem favoritleksaker:
10. Tio personer jag vill se göra den här utmaningen:

Det var några stycken, så nu: välj nån! Alla håller utkik på bloggen imorgon för då kör vi! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: