...................... ;c

Dag 1: skriv 10 saker om dig
Dag 2: skriv 9 saker du skulle vilja göra i ditt liv
Dag 3: skriv 8 saker du är intresserad av/hobbies
Dag 4: skriv 7 saker du är rädd för
Dag 5: skriv 6 saker du drömmer om
Dag 6: skriv 5 saker du gör varje dag
Dag 7: skriv 4 minnen du aldrig kommer att glömma
Dag 8: skriv 3 saker du stör dig på
Dag 9: skriv 2 saker du önskar att du kunde göra
Dag 10: skriv om 1 person som betyder mycket för dig
Dag 1: skriv 10 saker om dig
Dag 2: skriv 9 saker du skulle vilja göra i ditt liv
Dag 3: skriv 8 saker du är intresserad av/hobbies
Dag 4: skriv 7 saker du är rädd för
Dag 5: skriv 6 saker du drömmer om
Dag 6: skriv 5 saker du gör varje dag
Dag 7: skriv 4 minnen du aldrig kommer att glömma
Dag 8: skriv 3 saker du stör dig på
Dag 9: skriv 2 saker du önskar att du kunde göra
Dag 10: skriv om 1 person som betyder mycket för dig

1. Jag älskar chuck<3
2. Jag är Muslim ;)
3. Jag går i volleyboll
4. jag joggar typ 1km/månad XD
5. jag nördar tfm<333
6. jag älskar marabou choklad!!<3 är berooonde<33
7. jah HATAR cola ;s
8. Jag älskar att läsa<3 Läser allt möjligt ;) Förut hatade jag det men nu älskar jag de ;)))<3
9. Gillar att läsa manga o kolla på anime.
10. (JAG HATAR ATT BLOGGA)
(glömde o säga) svenska suger -.-

Kommentarer

Najsnajs:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: