Dagens outfit;)

Dag1-Femsakerommig.
Dag2-Enbildpåmigochminasyskon.
Dag3-Enresajagaldrigkommerglömma.
Dag4-Enbildpådagensoutfit.
Dag5-Någontingsomfårmigattle.
Dag6-Ennybildpåmigsjälv.
Dag7-Minsläkt.
Dag8-Någon/någrasomalltidkommerfinnasimitthjärta.
Dag9-Ensomjagsaknar.
Dag10-Mina5senastebilder.
Hej!
Idag har jag haft en bra dag! Fint väder också! Vi hade idrott (kondition) det var väll sådär. Vi hade även engelska, bild och NO. Dagen var iaf bra;) Ikv ska jag på MTM. Mina sådydkon är med i år. Du som inte vet vad det är så är det att fyror får göra sina egna låtar och sjunga upp de för sina föräldrar med orkester och alltihopa. Våran klass var också med en gång i tiden. Men det var lääänge sedan;) Tänkte iaf göra dag fyra;)))

Dag 1 - Fem saker om mig.
Dag 2 - En bild på mig och mina syskon.
Dag 3 - En resa jag aldrig kommer glömma.
Dag 4 - En bild på dagens outfit.
Dag 5 - Någonting som får mig att le.
Dag 6 - En ny bild på mig själv.
Dag 7 - Min släkt.
Dag 8 - Någon/några som alltid kommer finnas i mitt hjärta.
Dag 9 - En som jag saknar.
Dag 10- Mina 5 senaste bilder.

Dagens outfit:
Ha det bra!!!!!;)

Kommentarer

Like tha outfit;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: