.


Kommentarer

JAG KAN JU SÄGA ATT DIN INSIDA SER FÖÖR JÄVLIG UT

OCH VEM FAN EE DET SOM MUCKAR OCH DET ÄR INTE MITT FEL ATT DU MÅSTE SKICKA DINA "BÄSTA VÄNNER"

VÄX UPP DEVÄRGMÄNNISKA OCH FÖRSVARA DIG SJÄLV OCH JAG TYCKER ATT DET ÄR DU SOM stänga datan, gå utanför dörren och skaffa ett liv. OCH DUU VET VEM JAG EE SÅ LEK INTE SÅÅ DUMMMM ELLER ÄR DU DET

hörru du, det spelar väl ingen roll om vem som "muckar" är "feg" men att trycka ner en annan människa, du fattar tydligen inte hur tråkigt det är att få sådana kommentarer!

och jag säger att det kommer att tilltags drastiska åtgärder ifall du fortsätter!

marre vill egentligen inte svara på dina kommentarer eftersom hon tycker dom är så otroligt töntiga och irriterande, och jag fattar fortfarande inte varför du skriver på bloggen.

varför läser du bloggen om du ska kommentera så oschysst?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: