Hehehe:D

har inte gjort så mke;) har varit hos mina kusiner oså.
har oxå vunnit en till tävling:D
för nån vecka sen var det två tävlingar på sjöfruhallen, dom firade att gimonäs hade blivit 10 år tp. och då skulle man gissa hur många bollar det var i en bil o då gissade jag på 59 o det  var 58 ;( men fick andra pris iaf:P fick 2 sbverige lotter. men tydligen vann jag andra tävlingen oxå då man kunde vinna en fribiljett till milan junior camp
o då skulle man beskriva med 20 ord vrf just ja skulle vinna o då skrev jag typ massa skit :P skrev för 30 ord oxå. o troddei inte ens att jag skulle vinna så när jag kollade mina mejl så stog det att jag hade vunnit:P
Vet inte vad jag ska göra med det för är bortrest o amanda kan inte, ska iaf ge bort den:))
grym man är:D
har pluggat engelska hela dan.. sjukt tråkigt.. :/
nu så skypar jag me några:D
o trkaar.. de e ju skola imrn :/
Bara 16 dagar kvar t sommarlovet LÄÄNGTAAAAAAR<33

Kommentarer

Du äger!!! Köp en trisslott och du kommer vinna! Du vann ju på sverigelotten;)

SOMMARLOOOOOV! Men du kommer ju vara borta i afrika...:( Då kommer jag inte se dig på en evighet ju!:(

Kommer sakna dig när du e i somalia!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: