jaråå

hejsan amanda här.. nejj men.... jag har it skrivigt så mycke här så jag tänkte slänga in ett inlägg;] idag så har jag spelat match mot sandåkern (fotboll) och de blev 3-3 lite surt när vi ledde matchen enda tills de var bara några minuter kvar då gjorde dom mål men men;] sen så när jag kom hem o ätigt o så så följde jag me o kollade på skor hittade faktiskt ett par sjukt söta vita balerina skor som jag kanske ska ha på skolavslutningen:D sen ikv så ska jag fara till marre o plugga so.... har prov i judendom imr sjukt tråkigt...-.- men men..
så här såg skorna jag köpte ut:D aja<3

Kommentarer

Fiiiiiina!;D

söta vill ha liknande fast bruuuna eller nått sånt<3 fint till sommaren<3

Snygga skor!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: