Kamera

Igår tänkte jag fota en header till min blogg. Men efter två foton så gick min kamera sönder;( LCD-skivan började dampa. Ni vet myrornas krig på tv? Det var som det, fast med ränder. Så nu har vi lämnat in den på lagning. Kommer ta 3 veckor!!!! Och jag som ska fara på bröllop om en vecka.:( Men som tur har jag fått en lånekamera av butiken. Jag köpte min Sony kamera på Elgiganten. Och vi har lämnat in den på Elgiganten. Men Elgiganten är faktiskt väldigt trevliga! Pappa (som lämnade in kameran) sa tilll försäljaren att vi ska till Stockholm nästa vecka. Och han sa Vänta och sedan gick han och hämtade en kamera. En canon 1100D. Inte lika bra som min Sony, men, men. Bättre än att fota med en usel kompaktkamera;) Så det var ju tur!
Som sagt ska jag till Stockholm nästa vecka! Först stan och dagen efter blir det Bröllop i Stockholms skärgård!!!  Läääängtar!!
.
Ha det gött!!!!
Min saknade sony<3

Kommentarer

men canon e bäst<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: