Laserdom

Efter skolan stack jag, marre, maria, jossan, eve h, eve b, mickan, amanda, nimo, tova, emily, einar och gustav till laserdom och spelade i 20 min för bara 15 kr;)
Efter det så stack vi till gina där jag köpte en tröja, och efter det gick vi till skopunkten där jag köpte mina skolavslutningsskor<3 Jag älskar dom!! (men jag måste lära mig att gå i dom...)
Efter det stack alla förrutom jag, eve b, tova, emily och amanda hem. Vi gick runt ett tag och sen stack emily till de dövas för att käka middag medan jag, tova, amanda och eve b käkade på frasses. Sen stack vi till McDonalds och köpte milkshake<3
Tagna med mobilkamera, så klaga inte..;)
Skor: Skopunkten, 349 kr
Tröja: Gina Tricot, 99 kr

Kommentarer

najs:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: