Min dag<3

Hejsan!
Idag har jag ahft en bra dag, har ni?;)Det har varit asvarmt!!! det var till och med Shortsväder (över 17 grader) Hela dagen var bra förutom matten:/ men aja... Ni kan läsa det på marres blogg. Efter dagen for vi Stina, Maria, Marre, Josse, Jag, Emily, Tova och Nimo till Kyrkstugan. Det var nice<3 Maria, Tova, Emily och Stina badade...:) Hur vågar de?! Sedan fotade vi lite sedan kom ett fotbollslag och tog över hela stället och gjorde olika övningar... Men då stack vi. De flesta skulle gå och äta, och efter det skulle vi spela Brännboll. Jag, Marre och Nimo stack till fotbollsplanen för att göra något när de andra åt (vi hade redan ätit). Men då hade flera fotbollslag tagit över båda fotbollsplanerna. Så då gick det inte. Då stack Nimo hem:( Jag och Marre stack till Josse. Där hoppade vi studsmatta<3 Askul!!! Och nu är jag hemma:) Ser på Euorovision. Det ä inte så jättebra musik. Lyssnar mer på Lovsång och Jazz<3 Ni kan kolla på min blogg, där står det mer om lovsång;)
Men aja, herrå har det gött!!!!
Ps. Visar er alla bilde sedan. Orkar inte ladda upp de nu-.-

Kommentarer

du kunde ha laddat upp EN bild .. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: