senare

Dag 1 - Fem saker om mig.
Dag 2 - En bild på mig och mina syskon.
Dag 3 - En resa jag aldrig kommer glömma.
Dag 4 - En bild på dagens outfit.
Dag 5 - Någonting som får mig att le.
Dag 6 - En ny bild på mig själv.
Dag 7 - Min släkt.
Dag 8 - Någon/några som alltid kommer finnas i mitt hjärta.
Dag 9 - En som jag saknar.
Dag 10- Mina 5 senaste bilder.
Dag 1 - Fem saker om mig.
Dag 2 - En bild på mig och mina syskon.
Dag 3 - En resa jag aldrig kommer glömma.
Dag 4 - En bild på dagens outfit.
Dag 5 - Någonting som får mig att le.
Dag 6 - En ny bild på mig själv.
Dag 7 - Min släkt.
Dag 8 - Någon/några som alltid kommer finnas i mitt hjärta.
Dag 9 - En som jag saknar.
Dag 10- Mina 5 senaste bilder.

Gör dag fyra sen, när jag har några vettiga kläder på mig.

Btw så sittewr jag och pluggar spanska just nu, så även om jag inte är på skolan så är jag flitig flikka! ;)

eve tha magic klubba ;)

Kommentarer

Nice :)

snacka om fin outfit!!!!;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: