Staden!!!!

Dagen idag har varit naice! Först gick jag till skolan (nä, det trodde ni ju inte?), NO, Eng, Bild och idrott. Sedan hade jag saxofonlektion. Det var jättekul! Jag fick lära mig hur man improviserar (svårt!) men jag kan det lite;) Sedan efter det kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till satden (orkade inte bära på saxen, den är så klumpig!) på stan var vi på hm först. Josse köpte en Jeansjacka. Sedan gick vi till Rut Med Flera och provade assnygga jeans. Kanske ska köpa de senare. Sedan gick vi till Megazone och spelade laserdome för 15 kr;) Ganska bar;) Efter det gick vi till Gina och kollade lite där. Hittade en jättefin klänning som jag kunde ha på skolavslutningen. Men det fanns bara i L och XL:( Kollade på internet sedan, men den fanns inte där heller:( Efter Gina gick vi och kollade på skor;) Nimo provade klackar HAHAHAHAHA;) askul! Jag prövade bara ballerionr som jag ska ha på skolavslutningen. Efter det for jag, marre, josse och Nimo hem. Nu sitter jag och lyssnar på musik. Ur högtalarna strömma Planetshakers. Grymma! Ikväll har jag badmintonträning. Det blir kul;) Men nu måste jag städa på mitt rum, ska fara om en halvtimmer. OJJ. aja hejdå alla fina!
Googel bild;) Planetshakers;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: