Tio dagarsgrejjs<3 DAG ETT

Dag 1: skriv 10 saker om dig
Dag 2: skriv 9 saker du skulle vilja göra i ditt liv
Dag 3: skriv 8 saker du är intresserad av/hobbies
Dag 4: skriv 7 saker du är rädd för
Dag 5: skriv 6 saker du drömmer om
Dag 6: skriv 5 saker du gör varje dag
Dag 7: skriv 4 minnen du aldrig kommer att glömma
Dag 8: skriv 3 saker du stör dig på
Dag 9: skriv 2 saker du önskar att du kunde göra
Dag 10: skriv om 1 person som betyder mycket för dig

1. Jag är helt galen i Vampire Diaries. Missar aldrig när ett nytt avsnitt kommer och ser det flera gånger om. Ser om alla säsonger så ofta jag hinner. :3
2. Jag spelar curling i Umeås juniorlag. Vi är det enda juniorlaget i Umeå typ. 8D
3. Jag älskar att sova hur länge som helst på morgonen, kan ligga och sova till tolv även om jag gick och la mig typ elva dagen innnan. Dock går jag aldrig och lägger mig elva om jag får sova till tolv.
4. Jag älskar att skriva, noveller, berättelser och rollspel.
5. Jag spelar badminton och spelat sen jag var typ sju. Spelade då i en jättebra grupp som tyvärr har stängt igen, så nu spelar jag med Eve H.
6. Jag gillar att spela tfm, och spelar det med de andra i klassen på skolan. :3
7. Jag älskar att skajpa (skypea).
8. Jag har massor utan weird stavningar på saker som najs, awsym och skajp.
9. Jag gillar att måla naglarna och så, men är inte så jättebra på det. Men ja, övning ger färdighet^^
10. Jag spelar gitarr, men suger på det. Har gått i det sen i början av sjuan, men ska sluta snart. Amanda är mycket bättre! :)

Kommentarer

du äger på gitarr! :o :D

nejråå du är mycke bättren mig:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: