Torsdag

Dagen började med spanskaprov, vilket gick rätt så bra enligt mig, och efter det var det ungefär en timme och fyrtio minuters rast då vi gick hem till josse och hoppade studsmatta<3
Sista passet blev matteprov, och det gick väll sådär...
.
Efter skolan stack vi ner till kyrkstugan och badade. Jag, Maria, Emily och Tova var dom enda som badade, och jag kan stolt säga att jag doppade mig minst fyra gånger;) Antingen har jag lyckas att bli förkyld eller så skrek jag bara för mycket för jag är jättehes... Jag tror i alla fall att jag inte är förkyld, för jag har inte ont i halsen eller någonting...
På kvällen stack vi ner till Josse igen och hängde på studsmattan tills alla var tvugna att gå hem. Har haft en  sjukt rolig kväll<3

Kommentarer

yeeah:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: