<3


Kommentarer

jag har det perfekta livet och vem fan ee det som borde skaffa sig ett liv och vad fan har detta med dig och göra och vi träffas varje dag så jag kan ta det face to face och amanda man får ju tycka vad man vill eller?

om hon har ett jävligt bra självförtroande vfr ska ni bry er... och kan inte marlene försvara sig själv eller ärhon handikappad om hon så är det är det helt ok att ni ska försvara henne och amanda du är en bra vänn eller du va en bra vänn till dess att du börja bli marlenes toffla eller svans,vad du nu föredrar att kalls......och om det är någon annan som vill säga eller nått så varså god ....................................................marlene komentera next time själv för i helvete .................................................... amanda jag vill inte säga något som jag sedan ångrar så ta inte illa upp MEN SANINGEN SVIDER I BLAND

jag skriver snälla kommerntarer på din blogg......

och nu ska jag fan berätta vem jag ee JO JAG BÖRJAR PÅ S OCH SLUTAR PÅ R MYSTERIUM

bara en fråga, varför skriver du inte bara vem du är och står för vad du skriver?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: