who run the world? girls!

Nimo om .:
Marres kille :OOO
IP: 213.21.93.193
Nimo om .:
Marres kille :OOO
Ohhhja! <3

Tröjan och tubtoppen var dagens outfit, och byxorna fick jag av mamma idag efter skolan/docktorn/läxhjälpen(provet) a nifattar :] sen fick jag även ett par sommriga skor, och så köpte jag ett par solglasögon! :)<3 bilder kommer sen, nån måste vara min personliga fotograf, frivillig någon? ;) so prov på måndag, orkar INTE PLUGGA just nu så det får bli så mkt plugg som jag orkar imorn, men det är ju fredag så förhoppningsvis gör jag nått annat än att plugga. <3n hejdå<3 alla andra bloggar annars då... (tova/amanda har inte bloggat på ett tag?;))

Kommentarer

Jag kan, nej jag ÄR en personlig fotograf!!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: