VI VANN!!!!!!!!

jag var ju iväg på cupp i hälgen, de var en fantastisk helg med min små fina vänner, jag var skadad eller jag hade(har) ont så jag kan inte springa, så jag var bara med och spelade en halv match:( men de var kul ändå:D de var en av dom roligaste helgerna på länge i.a.f. vi dansade skrattade, spelade ineebandy och hade de almänt bra:D men nu till saken "VI VAAAAAAAAAANN" så nu är vi BÄST i norland, käns ju grymt även om jag inte spelade ru himla mycke, haha vi hade ju den grymaste hejarklacken också<3 haha sen så när vi vann så dansade vi till gangnam style askul, till och med våra tränare gjorde de:D 
är asglad, hittade den här tröjan när vi var på birsta<3333




 



 
några bilder från i helgen, förlåt för dåliga bilde min mobil tar inte så bra bilder som ni ser;)
 

Kommentarer

Grattis! =D

grrraraaatttttiiiis! ;)

Grattis!
sv: Tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: