Så synd
Sitter för stunden och skajpar med... damdamdam... Frida 8D
Nämen ja, här är ett utav de ovanliga inläggen från mig, som ni har märkt bloggar jag inte alls mycket. Det blir liksom inte av, plus så hör det inte precis till mina större intressen. xd
 
Är väl lite halvt sur över att friluftsliv som skulle bli av idag blev inställt, då prognosen igår visade massa regn, men gissa vad? Prognosen ändrades under natten till i princip inget regn. Åh, hade varit så awesome! Dock blir det ju av nästa vecka, men idag så är det perfekt väder, även om det hade kunnat vara lite soligare. Vi får väl hoppas att det blir bra väder nästa vecka!
 
Ska bli intressant att se vilka frågor vi får på frågestunden, än så länge har vi ju fått ganska lätta frågor... :3
 
OMG, det började störtregna helt plötsligt o.o HAhahahah, det var typ tyst, och helt plötsligt började det låta massor. *Kollar på annat i 5 minuter.* Och ja, nu slutade det igen. 
 
Bild från i vintras, Kittelfjäll.
Jag står där uppe i tornet tror jag. Mamma fotade.<3
 
VARFÖR BLIR DET SKRIVET MED STORA BOKSTÄVER? JAG BLIIR GAAAAALEN :c

Kommentarer

JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA. :(

haha random... o.o x)<3

det är typsnittet du valt som gör att det blir så, annars har du inne caps lock hela tiden ;) googla bara på ändra typsnitt i inläggen blogg.se!

Svar: Jag har samma typsnitt som de andra har, och tydligen så är även kommentarsfältet konstigt på inlägget.Och nej, jag har inte inne capslock xd
EvelinaB,EvelinaH,Josefine,Marlene,Michaela,Tova,Emily,Nimo,Amanda, Stina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: