TAGGAR!

Haha, hejsan:D 
jag har inte skrivit så himla mycket på denna blogg. Jag sitter med onda halsen och försöker att bli frisk.
Har haft en rolig helg:D Och om 1, 2, 3 och 4 dagar tar jag flyget till Stockholm med en kompis:D Vi ska fara på torsdagkväll och kommer dit ganska sent. Sedan ska vi bo en natt hos min farbror till fredagen. Sedan på fredagen på dagen ska vi göra  något roligt i stockholm och sedan bär det av till BÅTEN! Där ska vi vara ett dygn. Ny Generation, en kristen ungdomsorginisation fyller tio år och ska fira det med 2000 kristna ungdomar och det kommer bli GRYMT! Ett band från Australien kommer och sedan något från UK och Sverige. Så det blir inte mycket sömn. På lördagen klockan 18 slutar det, och då far jag och min kompis till min farbror igen och sover där. På söndagen antar jag att vi kommer sova i princip hela dagen (haha) men vi ska inte göra så mycket mer än att sova, vara med kusinen och flyga hem:) Så på måndagen får man stå ut med en trött Evelina;)<3 Men vad jag TAGGAR!!! Här är en lite "trailer" till Båten. SJälv tycker jag inte att den är så himla bra, men whatever!?
 
 
Planetshakers som kommer från Australien:D
Ha det gött!!!

Kommentarer

Hoppas du har det kul i stockholm;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: