utflykt

Idag slutar vi 13.40 ca och då sticker alla utflyktsmänniskor hem till sig för att packa färdigt allt det sista ;) sen ska vi cykla i 1.5/2 timmar till energicentrumet. ojojojoj. Sen pumpade jag däcken imorse (innan jag nyss kom t skolan;)) och typ luften for ut ur framdäcket ;) fast tror inte jag har punka (!?!?!?) för asså de är ju inte helt platt osv, de e typ hälften fullt.. oojojojo.. ssseeen. såååå. ja, ja vnne.. det ska regna!!! hoppas vi hinner sätta upp tälten osv innan de börjar ;c sen att det INTE regnar alls utan typ, aa.. haha eller att det regnar pyttelite och en pytteliten stund sen slutar det ;) för man kan ju inte grilla marshmallows osv ;c aja, hör av mig innan vi sticker :D antingen här eller på min blogg, eller på både och ;) bajbaj xoxo
 
 

Kommentarer

Sv: har lagt till er nu, blev nummer 6 :)
vilket nummer blev ni? :)

sv; Tack detsamma!

allt bra med dig idag?

kram

okej :) haha hittade inte frågestund-inlägget :o är jag blind?

Hejhej! Tycker du om One Direction? I så fall skulle det betyda massor ifall du ville kika in på min novellblogg som handlar om en tjej vid namn Lina och hur hon kommer i kontakt med 1D. Kika jättegärna in! Novellen är påhittad av mig :)

Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: