Även jag har tråkigt

1. Hur gammal är du om fem år? 19
2. Vem var den sista du träffade? Syrran. Även om jag skulle säga senaste, inte sista.
3. Hur lång är du? 1.75 ungefär. :3
4. Vilken var den senaste film du sett? Tror det var Ice age 2 med pappa, men vet inte. xd
5. Vem ringde du senast? Emily
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Smileysar till Josse.. xd
7. Var är dagens planer? Bara slappa och försöka få Frida att logga in på skajp.<3
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Imorse.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna. Typ.
12. När vaknade du idag? Vid sju kanske, klev upp vid tjugo över.
13. Har du någon gång hittat en katt? ... nä?
14. Vilken är din favoritplats? Mitt älskade rum..<3
15. Vilken plats föredrar du minst? Ingen? 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Sverige antar jag, antingen kvar här eller på någon skidort. x) 
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar. Det gör de fortfarande.
18. Vem fick dig att skratta senast? Frida.<3
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nädå, men äger ändå inga..xd Dock tror jag att mamma och pappa äger några.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tvåå.
23. Hur många landskap har du bott i? Västerbotteeen.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nope.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor<3
26. Är du social? Nja, ibland.
27. Vilken är din favoritglass? Choklad<3
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Göra det jag ville, typ fixa mitt rum och köpa något fint till min familj, typ en resa.<3
29. Tycker du om Kinamat? Ja<3
30. Tycker du om kaffe? Nä, men tror jag kommer börja dricka det om några år..xd
31. Vad dricker du till frukost? Ehe, varm (kall om jag har bråttom x)) choklad eller mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? Nä, sover över hela sängen. xd
33. Kan du spela poker? ...Har aldrig fattat vad det går ut på.
34. Tycker du om att mysa? Absolut. c:
35. Är du en beroendemänniska? Antar det.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Näpp. c:
37. Vill du ha barn? Nej.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, litelite franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nä.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Venne, det jag vill ha för stunden. xd
42. Äger du dyra smycken? Bra fråga, kanske det.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Digistivekex. x)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Många jag känner är roliga, kan inte säga en speciell. c:
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på armen, har funnits där så länge jag minns, har ingen aning om hur jag fick det, men minns att när jag var liten störde jag mig på det röda såret på armen. Nu är det visserligen inte rött längre. x)
47. Vad har du för ringsignal? Orginalringsignalen för Iphone. 
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?  Antar det, kanske. xd
49. Flirtar du mycket? Nope. c:
50. Vart togs din profilbild för din blogg? -
51. Kan du byta olja på bilen? ..nä xd
52. Har du fått fortkörningsböter? -
53. Vilken var den senaste bok du läste? Tvåan i "Imorgon när kriget kom", har bara hunnit börja.
54. Läser du dagstidningen? Nä, ibland när vi har, men för stunden har vi ingen.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nä.
56. Dansar du i bilen? Jag kan väl försöka nästa gång jag sitter i den... xd
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nån engelska hörförståelsegrej.
59. När var du i kyrkan senast? Minns inte. xd
60. Vilka personer utmanar du? ALLAAAAAA<3

Kommentarer

vinylskivor!?bgyuhkiloöä;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: