hihihhihi xD

1. Hur gammal är du om fem år? 19
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 1.58 I think.
4. Vilken var den senaste film du sett? Forest Gump;P
5. Vem ringde du senast? Emma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hihi:) till Emily:D
7. Var är dagens planer? Myrorna med tjejorna, hahah
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och. Men ringa tror jag, fast det är bra med sms också;)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I morse
11. Vilken ögonfärg har du? Grön, tror jag.
12. När vaknade du idag? Klockan 09.45
13. Har du någon gång hittat en katt? Ehm… nä?
14. Vilken är din favoritplats? Mitt rum:P Här finns högtalarna, ahhaa
15. Vilken plats föredrar du minst? Venne…
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Sverige eller utomlands någonstans
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar, monster (och det gör de fortfarande)
18. Vem fick dig att skratta senast? Mamma, ahhaha
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nä, det är jag inte, men äger inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med kläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st
23. Hur många landskap har du bott i? 2 st, Västerbotten och Norrbotten:)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nääääjjj
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Sommaren barfota, vintern strumpor
26. Är du social? Antar det
27. Vilken är din favoritglass? Mintchoklad<33
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en telefon, ge bort pengar till behövande, fixa mitt rum och bara göra det jag vill göra:D
29. Tycker du om Kinamat? Mumssss
30. Tycker du om kaffe? Hahah jaa, det gör jag xD
31. Vad dricker du till frukost? Vatten, ibland te.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej
33. Kan du spela poker? HAhha näää
34. Tycker du om att mysa? Jaooo
35. Är du en beroendemänniska? Beroende av massa saker..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, en av mina goda vänners storebror fyller år på samma dag.
37. Vill du ha barn? yess
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Neeeppp
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, helt klart!
41. Vad spenderar du helst pengar på? De sakerna jag verkligen behöver/vill ha.
42. Äger du dyra smycken? Jaa, tror det
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Juice och en macka
45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns mååånga;D
46. Välj ett ärr på din kropp. Har ett ärr vid läppen, fast det syns knappt…
47. Vad har du för ringsignal? Open up heaven av Kim Walker
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Någonstans på viden antar jag;)
49. Flirtar du mycket? Nepp
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Paint
51. Kan du byta olja på bilen? Neejj
52. Har du fått fortkörningsböter? ----
53. Vilken var den senaste bok du läste? Ingen annan är som du, något sådan hette den.
54. Läser du dagstidningen? Om det står något intressant gör jag väll det, men oftast läser jag inget:P
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Mina föräldrar gör det;)
56. Dansar du i bilen? Massor… Eller inte:P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar aldrig på radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Klottrade ner lite saker som är viktigt att komma ihåg.
59. När var du i kyrkan senast? Ehm… det var på julafton tror jag..
60. Vilka personer utmanar du? Everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: