Trött

Skolan idag har faktiskt inte varit så skräckinjagande, förutom matten. Vi gör en tävling på matten som kallas Sigma 8. OFAN vad vi kommer ta hem segern:') Iallafall nu sitter jag bara och sitter och sitter och har ont i mitt ben för är trött. Ja, jag får ont i mitt ben när jag är trött. Var nyss ute med Mickan och ska på stan med henne imorgn. LATJOLAJBAN! Sen efter det troligen hem och dilla och packa tills på Lördag. Då ska jag och mamma åka till Pite så jag får träffa Samuel. Mamma ska sova på hotell med hotell frukost, lite avis men får va med Samuel iaf. Taggar sönder! Subba gärna på hans lilla gamer kanal på yt: ShaboPlays
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
YAY 9GAG
I'm not modeling...Grandma... I'm gay.I hate this motivational speeches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: