Long time no see

Ett tag sen jag skrev här hehe... Anyway, de senaste dagarna har det hänt massor, i söndags hade vi klassens dag och vi bestämde oss för att tälta, och de flesta sov inte någonting. De flesta i klassen satt vid lägerelden och hade det trevligt hela natten, medan de andra hängde borta vid tälten. Jag hade det extremt roligt och lyckades hålla mig vaken i 36 timmar! minus 40 min vid lunch då jag slumrade till;)
Efter det var det ju skolavslutning, och det var också trevligt. Vi fick våra betyg och jag är väldigt nöjd, för jag har faktiskt höjt mig i några ämnen:) På kvällen åkte vi några stycken och åt middag på Balder, och sen stannade vi ute på stan i några timmar efter det, sjukt roligt, men jag är inte van i att gå i klackar så jag fick ont i fötternaxc
 
Jag ska åka till USA på ett läger tillsammans med Maria, Adam och Olle, och jag längtar så sjukt mycket!! Jag åker kl. 08.20 på söndagsmorgon, så det är bara tre dagar kvar! Och eftersom lägret är 3 veckor långt, och jag inte kommer att ha tillgång till internet eller mobilen så kan jag inte hålla kontakten med någon förrutom min familj eftersom jag bara får skicka två brev under hela tiden, så jag bestämde mig för att bjuda över mina vänner på filmkväll för att säga hejdå för idag är den enda dagen jag kan träffa dom innan jag åker<3 Men, men, jag hoppas att jag inte får allt för mycket hemlängtan.
 
Vi borde byta design btw, man kan inte se kategorierna på den här 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: