Snart sommarlov!!

Åhhhh, snart sommarloooov!!! TAGGAR TILL TUSEN! Först är jag hemma i ca 2 veckor för att vara i stugan, chilla, vara med kompisar, bada, äta glass och fara på konfirmation (mina kusiner konfar sig på samma konfa som marre och amanda) Sedan sticker min familj till Irland en vecka, kommer bli askul! (dock får vi ingen värme...) När vi kommer hem är jag hemma knappt två veckor och sedan drar jag på konfaläger! Woho! Taggar asmycket! 
Just nu är jag halvsjuk, förkyld och ont i huvudet. Fattar inte varför... menmen. På söndag ska jag spela (saxofon) på en musikal (vilket jag gjorde även igår, det gick bra! ) Sedan ska vi tälta med klassen:D 
Aja, ha det gött!:) 
#ruffsigthår
 
//Evelina H
 
Varför syns inte kategorin??

Kommentarer

för att de är ngttt feeel. men om man går inte på kategorin i sidomenyn ser man inläggen ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: