Sjuk

I lördags så var man i holmsund o badade med Wille o Carro. Det var skitkul förutom att man blev nerputtad i snön. Efter det så vare lite kebab käk på döners. Servisen suger vekligen där. Ska aldrig äta där nå mer. I måndas så gick man på stan me Wille o Carro. Jag hade planerat att köpa byxor. Men de blev inte med det. Köpte munkar ist. Sen så följde wille med mig o Carro hem till mig. Vi spela Bubble Trouble. Asså världens bästa spel fan! Sen kolla vi på CSI miami<3 Helt klart en av de bästa serierna. Nästa dag kolla vi bara på CSI miami i typ åtta timmar. Började även må dåligt på kvällen och frysa. Så imorse kunde jag knappt prata o gå kunde jag inte heller. Lider av 38.4 graders feber nu. Inte kul. Skullle vara med Amanda imorgn. Men det blir inget igen. Men ska försöka att bara krya på mig så man kanske kan åka slalom på lördag med tjejerna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: